Forum www.rmk.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

tez wybieram sie na inne konsultacje i wolalbym prznajmniej

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rmk.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:44, 05 Kwi 2014 Temat postu: tez wybieram sie na inne konsultacje i wolalbym prznajmniej

Pozdrawiam Ania
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewuszki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem zadowolona ale zastanawiam sie czy go nie wyj─ů─ç I zrobi─ç sobie normalnie, u kosmetyczki. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo madrze zrobilas ze zjadlas porzadne Adkinsowe
Im wi─Öcej zupy przygotowanej z tych sk┼éadnik├│w zjemy, tym wi─Öcej kilogram├│w mo┼╝emy schudn─ů─ç! Dzieki, to tez znalazlam moze ktos wie cos jescze??? nie ma zadnego poddawania sie,wsuwajcie to swinstwo co 2 godz zeby zaspokoic glod i sporo schudnac,zmiksujcie zupe wtedy latwiej przechodzi przez gardlo;] ja te┼╝ od wczoraj jestem z Wami, ja wczoraj wypi┼éam kaw─Ö, dzisiaj mnie ju┼╝ nie ciagn─Ö┼éo, zrobilam sobie herbatk─Ö sekundk─Ö zaparzan─ů wcisnelam p├│l plasterka cytryny. Ja chodz─Ö do Agnieszki, ale wiem, ┼╝e dobra jest te┼╝ Sylwia bo moja przyjaci├│┼éka te┼╝ do niej chodzi. [link widoczny dla zalogowanych]
Waga si─Ö zatrzyma┼éa ja nie do konca gloduje, stosuje diete oczyszczjaca sokow─ů, tzn. wow dosta┼éam jakiegos uczulenia na udach ale nie wiem czy to przez tabsy. Zamierzam ten zabieg powt├│rzy─ç jak b─Ödzie potrzeba. o i chyba skocze na ten kurs select w wawie Je┼Ťli sta─ç ci─Ö na obra┼╝anie innych zapewne nie sta─ç ci─Ö na odrobin─Ö samokrytycyzmu popadasz w samozachwyt zapominaj─ůc , ┼╝e jeste┼Ť z gatunku gryzoni dla kt├│rych dalsza egzystencja nie jest przewidywana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]

Wierz mi ze teraz wyglada to bardzo źle bo na efekty trzeba czekac co najmniej 2 lata az sie zagoi i zrobi biała a w sumie nie mam gwarancji czy nie potrwa to dłuzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyci─ů─ç, wypali─ç i tym podobne?? Bo nie chodzi o to zeby zlapac kroliczka, a zeby go gonic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak to trwa. [link widoczny dla zalogowanych] l┼╝ej ale czydzia┼éa to zobaczymy jak skoncz─ů si─Ö trzy fazy :
U P.BO┼╗ENKI POPROSTU NIGDY NIE CZU┼üAM SI─ś TAKA PI─śKNA a mam 168 i waze 62 kg ..jeszcze w listopadzie 54 kg a miesiac temu 57 :/ kurde to jest takies popaprane Ale z moj─ů tali─ů do osi─ůgni─Öcia. Chodzi mi o te maseczki w kompletach po 4szt.: Witam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych]
CO do efektow poczekaj nic od razu ile czasu zdobywa┼éa┼Ť kilogramy i co chcesz w 9 dni je stracic ,nie kazdy jest jednakowy i kazdy chudnie inaczej troche cierpliwosci poczytaj inne dziewczyny na forum z eksperymentu meizitang to one pisza ze niektore najpierw cm a potem kg albo wogole stoi waga Moje piersi po zrobi┼éy si─Ö raczej bardziej nabrzmia┼ée a nie wi─Öksze. dziewczyny przeczytajcie sobie to (po ang.)..ale sie usmialam to chyba nad tym gatunkiem wylewaja lzy nasi wspolforumowicze poni┼╝ej wkleje link jak ja mam obci─Öte w┼éoski. 2 tygodnie w szpitalu i 7 miesi─Öcy kuracji po. ale po tych 1,5-2tyg uby┼éo mi 5kg. Dorad┼║cie mi - jaki szampon i od┼╝ywk─Ö powinnam stosowa─ç i jak podci─ů─ç sobie w┼éosy (nie chc─Ö ┼Ťciana─ç z dlugo┼Ťci), aby lepiej wygl─ůda┼éy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jak długo razem jestescie
[link widoczny dla zalogowanych]
Og├│rek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na temat g┼éod├│wek polecam ksi─ů┼╝k─Ö G.P.Ma┼éachowa pt.

W poniedziałek wypis do domu. [link widoczny dla zalogowanych] po 4 - wystarcza mi 5 godz.
jak on to zrobił.w gazecie jest tyolko mały fragment i zdjęcia. teraz nie wiem co zrobic, poniewaz nie mogę znalesc dobrego dermatologa;/ moze powiecie mi gdzie jest jakis dobry dermatolog zeby mi to usunoł?? Przetrwalam go i jestes z siebie naprawde bardzo dumna,bo mimo,ze bylam wczoraj bardzo glodna- wytrzymalam! [link widoczny dla zalogowanych] ahh duzo by gadac... [link widoczny dla zalogowanych]
we wtorek by┼éam na wizycie, zarodek ma 14 mm, bije serce, wygl─ůda dobrze, wczoraj mia┼éam okropne md┼éo┼Ťci i wymioty a dzisiaj mnie nie mdli, a co u ciebie ? I nie traktuj─ů wszystkiego tak serio , jak zasugerowa┼éa Przyjaci├│┼éka konspiracji !!!!! Wysz┼éo, ┼╝e potrzebuj─Ö 1851 Total Cal. wezcie sie panieny opamietajcie stworzcie cos swojego a nie z obledem w oczach latacie po sklepach, jakby tylko to sie liczylo. a s┼éuchajcie, a jakiegos filmiku z tymi cwiczeniami nie ma? Przynajmniej moje. przyjmuje w Dolno┼Ťl─ůskim Centrum Ginekologicznym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam drobne kosci, wiec to nie o to chodzi, zem grubokoscista i dlatego tak duzo waze a Aneta niby tyle samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
A prawda jest wg mnie taka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mia┼éam tam zawsze robione jasniejsze pasemka w r├│znych kolorach br─ůzu i braz na calo┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Rodzi┼éam na strasznie niewygodnym ┼éo┼╝u , z boku sali sta┼é fotel wi─Öc prosi┼éam o przeniesie0nie na┼ä ,┼╝e lepsza pozycja do parcia itp ., jak uczyli na kursie .
w┼éasnie wr├│ci┼éam z powi─Ökszania ust tzn wargi dolnej kt├│ra by┼éa nie proporcjanalnie mniejsza od g├│rnej- kwasem juvederm 0,5. pozdrowienia dla wszystkich kreciolkow...;p po dotyklala mi brzuch i powiedziala ze jestem w ciazy.. Zup─Ö mo┼╝na przygotowywa─ç zar├│wno z kapusty bia┼éej, jak i w┼éoskiej, ale w zwi─ůzku z lepszym trawieniem kapusty w┼éoskiej, to w┼éa┼Ťnie j─ů w g┼é├│wnej mierze polecaj─ů dietetycy trzymam mocno kciuki za ciebie! [link widoczny dla zalogowanych]
wanka, m─ů┼╝ by┼é w aptece, test czeka... - hej buska ! fragmenty ksi─ů┼╝ki na mym bloguwww.wierszeireny.bloblo.pl Witam Was! Ja tyle nie wypijam, mo┼╝e ok. A ja znam kilka Zuzek i one chc─ů aby do nich ci─ůgle m├│wi─ç Zuziu, nawet przedstawiaj─ů si─Ö ┼╝e \jestem Zuzia\, a kobieta ma dwadzie┼Ťcia par─Ö lat jedna z drug─ů ┼Ümieszne nieprawda┼╝? [10.10.2011] 17
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rmk.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin