Forum www.rmk.fora.pl Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

właśnie sobie przypominam tytuł, pozniej dam ci link z te

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rmk.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 14:21, 10 Kwi 2014 Temat postu: właśnie sobie przypominam tytuł, pozniej dam ci link z te

Rozumiem cie.Sa kursy naprzyklad miesieczne-dwu,lecz czy masz juz jakies doswiadczenie we fryzjerstwie?Ja oczywiscie tylko tyle co robilam fryzury i farbowalam znajomym.Teraz chce poznac ten zawod jak najlepiej..ja to kocham i wazne bym miala kurs minimum roki taki znalazlam a po nim moge robic czeladnika.Tu w Gdansku..Jak chcesz sprawdze czy kolo ciebie tez jest taki.Skad jestes?
[link widoczny dla zalogowanych]
i widza twoja zupelna niekonsekwencje, jesli chcesz przeprowadzac glodowke to nie zmniejszasz ilosci klaorii lecz przestajesz jesc niektore produkty, robisz to co jest w zaleceniach. chcialam raczej uslyszec odpowiedzi roznych facetow w tym wieku - jakie typy lubia jakie babki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po jakis 3 miesiacach wszystko sie unormowalo.
potem zerknęłam że nieco brzuch mi się opuścił co potwierdziła mama ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tel./fax +48 22 622 36 88
Mam 43 lata.

2.Objaw Tinnela - polega na opukiwaniu okolicy nadgarstka wzdłuż przebiegu nerwu pośrodkowego - w przypadku pojawienia sie drętwienia, przeczulicy w obszarze unerwianym przez nerw posrodkowy test uznajemy za dodatni. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
Ja zaczynałam z Jillian Michaels - 30 day shred. Czytając Wasze wpisy czytam, że o mogą być objawy wczesnej ciąży, ale nie chcę znowu się nakręcać.... czy ktos sie spotkal z takim schorzniem przewlekle suche zapalenie pochewek sciegna w obrebie reki i nadgarstka . Oczywiście wcześniej zaglądnęłam na to forum żeby wiedzieć których salonów mam unikać... Na kolejnej wyzycie(11 czerwca) bogatsza w wiedzę zdobyta w internecie( ze to jest porażenie nerwu łokciowego) poprosiłam o badanie EMG łokcia.A i skierowanie na rehabilitację. [link widoczny dla zalogowanych]
a przed rozmowa zrob sobie gdzies 2 h przed wyjsciem z domu lewatywke z uryny swierzej lub z kawy wg gersona(3 lyzki mielonej kawy) na litr wody jakieś zapalenie albo coś! Nie robiłam na nfz bo nie walczę z wiatrakami więc zaplacilam za operację. A ja polecam wspaniałe botki na wiosnę rozm. 1,5 roku temu przebijałam pępek u kosmetyczki goił sie dość dobrze lecz po czasie zauważyłam ,ze skóry było coraz mniej doszło do ok. Ja nie miksowałam zupy, taka mi odpowiada. nienasycone kwasy tłuszczowe (szczególnie te o nazwie omega-3) chronią przed zawałami, zmniejszają apetyt, a zatem są odchudzające.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale sie ciesze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiaodmo od kogo to sie wzielo, i nawet jesli ode mnie to czy on czegos nie ma i jak ja sie wylecze czy znow czegos nie bede miala.
[link widoczny dla zalogowanych]
ciao! dokładnie to jeszcze nie wiem, ale coś w okolicach maja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna tylko rzecz mnie zastanawia, czy wam piaskowal dentysta zęby trznonowe?bo mi tylko do czworek wlacznie, ogolnie trwalo to ok.15min,cos chyba za krótko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od stycznia mieszkam we Włoszech, w Polsce poznałam podstawy podstaw jeśli chodzi o język.
jaki jest średni czas trzymania płynu w czasie lewatywy?

A bol sie nasila. [link widoczny dla zalogowanych] czy była ładna czy nieładna albo czy miała trochę ciałą, a itak jej z tym było ładnie tylko czy rzeczywiście miała te niecałe 60cm w pasie, czy to tak trudno pojąć?
Witam. Nie chcę sie męczyc i być taka wredna jak moja mama w tym okresie... Najładniej goi się w nosie i języku ( w języku nie robię, choć sama mam ).W brwi też nie jest źle.Jesłi tylko masz na tyle konsekwencji by odpowiednio pielęgnować przebite miejsce, to wszytko ładnie się goi.Ból to pojęcie bardzo względne- jak wszystko jest robione szybko i sprawnie to nie boli. Tylko czy przypadkiem pająki nie będą ode mnie skuteczniejsze? firefox- street people [link widoczny dla zalogowanych]
tak sie lecze z niej...staram sie,juz nawet obserwowałam innego,jak dzielnie taszczył kawałki recznika kuchennego,jaki jest silny,myslacy.... Kremy? Kasieńka23 dobrze jej odpisałaś.Ja też tam byłam i zostawiłam jej sms-a Julii w poniedziałaek ide na konsultacje. Chociaz akurat w niemieckim roznie z tym bywa Szok i szok!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
tyłek nie rósł Taka już Twoja uroda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Komus o chudych nogach pomaga, tym z masywnymi plecam raczej callanetics.
I to mi pomaga...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sylwetka24 - A jak długo zażywałaś bromergon?
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze mi zostanie na dooobre lody
[link widoczny dla zalogowanych]
ma zgrabne nogi chyba nigdy nie widział zgrabych nóg Ja swoich panów ściągnęłam z podwórka koło 22.
[link widoczny dla zalogowanych]
roku na grupie 7000 Polaków, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu.
Zawsze można poprosić o małą amułkostrzykawkę np.
pozdrawiam i gratuluje przyszłym mamom i już mamusiom
Mieszka ktoś w Sztokholmie lub tam studiuje???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No chyba że ktoś wyjeżdza daleko...to rzeczywiście komplikuje sprawę. [link widoczny dla zalogowanych] Ciemny ryż lub kasza gryczana, niesłodzony sok owocowy oraz warzywa - jedz tyle, ile chcesz.
Chyba mamy jakiegoś etatowego podnośnika Dzieki podnośniczku Ja własnie zaliczyłam godzinkę na rowerze i burza mnie zastała Zaraz wskakuje pod kołderkę. Marla,jak dieta? Zero chleba i ziemniakow do konca 6 weidera i dam znac. Dwa tygodnie temu bylo 52,5 czyli chydne bardzo wolno ale zawsze to w dol niz w gore Aha no i cwicze codziennie alke nie duzo. Żadnego wpadania włosów, żadnego siana, łamania. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko że one mają włosy bardziej proste niż kręcone dlatego ostrożne polecam tego fryzjera, żeby czasem żadna z Was nie goniła mnie potem z szczotką po Krakowie, hehe. u mnie niestety to samo. Ninja kochana a ile Ty masz latek? A może poprostu na początku było spuchnięte i teraz tylko tak mi się wydaje ? Po tym okresie proponujemy dalsze kontynuowanie stosowania preparatu poprzez przyjmowanie 2 tabletek codziennie rano popijając szklanka wody. Dostałam kuracje na 20 dni ale po 11 musialam przerwac ze wzgledu na działania niepozadane i przeszłam na Clotrimazol, który mnie nie uczula. Sokowirówka ma duuuuuuużo pracy, ale po to przecież jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Waga idzie bardzo powoli w dół, ale może to dlatego, że w sumie nie mam nadwagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Coz, przykro mi ze tobie to juz nic nie pomoze, zadna skomplikowana operacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z zalecenia - miałam dosyć długie okresy zwiekszania minimalnie dawek - to dawało przyzwyczajenie do dawki maksymalnej + lepsza tolerancje.
Nawet aparatura nic nie wykazywała.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

butikach? [link widoczny dla zalogowanych] Dopiero tam widac nasze wyzwolenie i poczucie wolnosci.
jeszcze Koko u figury .. KlaudioDr, trzymam kciuki, abyśmy obie jak najszybciej tuliły w naszych ramionach śliczne maluszki. do mojego wesela juz niecałe 6 tyg a ja dalej nie mam fryzjerki. Ale to chyba nie dobrze nie móc życ bez lewatywy. Jeżeli chodzi o listę zabiegów, to chyba nie ma takiego zabiegu, którego tu się nie wykonuje. [link widoczny dla zalogowanych]
Cicha - Witaj! Czy podczas gojenia się dziurki w pępku musi lecieć ta przezroczysta czy biała wydzielina? mnie Agati wiesz ,jak się nie widzi to trudno radzić,ale mi się wydaje ,że do brązu srebro nie pasuje,ja też złota nie lubię ale ono z brązem koresponduje,jest jeszcze opcja moze do tych koralików na sukience by ci się udało coś dobrać-i myśle ze to byłby strzał w dziesiątkę,a w ostateczności jakaś sztuczna biżuteria w kolorze starego matowego złota,powiinno się fajnie na ciemnej karnacji odbijać mam takie pytanie ztwardnial mi żel czy da sie cos zrobić zeby był jeszcze dobry szalone i głupie robiłam to pod wpływem emocji, moja sytuacja jest inna ja nie wiedziałam czy operacja się uda i czy rak mnie zostawi.. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rmk.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin